sobota, 2 listopada 2013

:)

Witam postanowiłam , że znów będę pisała . Tylko trochę w innym stylu . Będę starała się pisać notatki bardziej treściwe i bardziej o mnie.
Cały czas zmieniam zdanie usuwam , pózniej przywracam , ale lubię go prowadzić :)

Uwaga , uwaga ! Jednakże dziś postanowiłam 'zadedykować' tego posta pewnej osobie. Obiecałam i mam nadzieje , że bedzie ze mnie (jak sam określił)  dumny i że się odwdzięczę w końcu w pewnym sensie :D
Drogi Erneście (hahahahha XD) Na początku chciałam Cię przeprosić za to , że przez pewien okres tak perfekcyjnie Cię zlewałam , chodz po części sama nie zdawałam sobie z tego sprawy :) Przeprosić za to , że nie doceniałam twoich działań pomocniczych , wiadomości które mega podnosiły mnie na duchu,twoich super , extra pomysłów .Myśle jednak , że najbardziej powinnam przeprosić za moje deklaracje , plany , obietnice z których się nie wywiązywałam . W tym oto momencie wiedz , że żałuje xd
Dziękuje Ci za wszystko co do tej pory dla mnie zrobiłeś. Za to jak mi dobrze życzysz. Jak mnie chwaaalisz. Jak mnie doskonale roozuumiesz, Jak mi szczerze współczujesz. Za to , że zawsze słowami potrafisz dowartościować, że poświęcasz swój czas i chcesz żeby zawsze komuś było lepiej . Dziękuje za każdą radę ,pocieszenie , oraz wszelkiego rodzaju zjebki i kopniaki , które także sie przydają .O ! i oczywiście za to że zawsze , ale to zawsze mnie rozśmieszysz hahaha . Jeszcze raz niezmiernie dziękuję .
Powinieneś także wiedzieć to nie nie wszystko . Mogłabym tu wymieniać w nieskończoność wszelkiego rodzaju podziękowania , pochwały , ale musimy zacząć od tego , że nie potrafie pisać tak zajebiście obszernych wiadomości i tak prawdziwie trafnych jak twoje ;c
No i na koniec życzę Ci , ażeby układało Ci się jak najlepiej w szkole jak i w związku , rodzinie i tak dalej . Żebyś nie miał juz więcej przypałów , żeby Ci się spełniły wszystkie marzeeeenia i plany .
A osobiście wiem , że się spełnią , bo jesteś cholernie ambitny i inteligentny no i SKROMNY oczywiście :D
Aha , aha i jesteś bohaterem ! Więc coś tu się chyba spełniło ;>
Podsumowując cieszę się , że się poznaliśmy , bo takiego przyjaciela to ze świecą szukać , o ! :*
Mam nadzieje , że spełniłam wszystkie warunki tej wypowiedzi hihi

ja sb:

''Nie ma słów , które zniszczą Cię we mnie''