niedziela, 3 listopada 2013

Niedziela

Jest bardzo ponuro ,, Tak ciemno , deszczowo wrrr nieprzyjemnie.Nie zajrzałam nawet do książek , fajnie? Leże sobie (łóżko + herbatka) i rozkminiam ,wszystko po kolei..
Nie lubię się kłócić z tymi na których mi zależy , poza tym nie potrafie tak długo .
Jeszcze najgorsze jest to , że człowiek nie do końca  potrafi zrozumieć drugiego , postawić się na jego miejscu , mimo tego , że się stara. Właśnie , więc można sobie pomyśleć ; Po co się starać ee :>
Jestem ciekawa ile jeszcze się zmieni . Według mnie wiele jeszcze powinno, ale nigdy nic nie wychodzi tak jak planowałam , tak więc na samą myśl przechodzą mnie ciarki :) Tyle spraw bym chciała poukładać , a tu sie nie da , o.
em em em , utro poniedziałek , takie info dla pocieszenia :D


Szczęście ma skrzydła, więc trudno je zatrzymać.