czwartek, 7 listopada 2013

Czwartek

Pózno trochę już. 
Jejujeju , ale jestem zmęczona wysprzątałam wszystko ładnie , pieknie i padam na twarz.
Jutro upragniony piątek i troszke dłuższy weekend ,jadę do Krakowa do Mili , ale najprawdopodobniej wracam już w sobotę, bo pare planów do realizacji jest. W ogóle nie jestem spakowana ani nic , dopiero jutro będzie miliony pretensji do całego świata , tak..
hoho , zaczyna się układać . Nie chcę zapeszać , ale naprawdę jest w porzadku . 
Jak tęskniłaam , o bosz <3 Dobra jestem cicho , bo znając moje szczęście, to tego ..
Siedzę sobie , zaraz usnę , bez kitu . Problem w tym , że szukam piosenki na konkurs jutro mam wysłać zgłoszenie , a nie wiem co wpisać normalnie -,- Jak zwykle , obudziła sie w porę.. Nie no mnie to tylko na odstrzał nic więcej :) 


You're the first face that I see
And the last thing I think about.