wtorek, 5 listopada 2013

Wtorek

Dobry wieczór . Jak powitała...
Niedawno wróciłam z treningu . Jak fajnie mi się dziś robiło. Chyba mi tego brakowało . Poza tym , że śmianie z dziewczynami było :) 
Ogólnie dzień jakoś dziwny.. 
Kurde potrzebuje porozumienia ,czy coś . 
Czasami lepiej przemilczeć parę spraw. Już nie raz się o tym przekonałam .. 
Szczerość w pewnych sytuacjach naprawdę nie jest potrzebna , ale jak zwykle dopiero po faktach można się rozlewać z żalami no nie ?
Jaki człowiek sam w sobie potrafi być przykry to koniec .
Jestem zmęczona . Idę się kąpać i siądę może coś do tej historii jutro znowu kartkówka -,-
Mam wrażenie jakby była nie wiem 23 ? bez kitu. 

 
Nie, jednak nie. Nie można się przyzwyczaić .
Tęsknota niszczy od środka moi mili .
Myśl , że nie wróci miażdży tak bardzo , że nawet nie próbujesz się z tym pogodzić.
To wraca codziennie . Tak , najlepszą porą jest wieczór , czas na myślenie .
Zdajesz sobie sprawę , że własnie w tej chwili chciałabyś cofnąć czas , powiedzieć tyle słów , wykorzystać tyle chwil .
Jednak już za pózno ..