poniedziałek, 18 listopada 2013

Poniedziałek

mmm suuper, ciekawe ile jeszcze będe siedziała w domu. Mamy sie z tatą dziś sie wybrać do lekarza, bo niby wszystko ok a w nocy myslałam , żę sie uduszę normalnie ;/ XD Wspominałam może , że mi sie cholernie nudzi? Dziś wstałam o 8 , zadowolona , że tak wcześnie. Obejrzałam film, a raczej go dokończyłam wreszcie i postanowiłam się położyć na trochę. Bum! Usnęła dzieuszka na  ponad 3 godziny , a ile snów miałam! Jak zwykle jakieś chore (y).Hm widzę, że dziś jakoś troche ładniej na dworze czyż nie? XD Ej no spać mi się chce ;c Beznadzieja.
Wczoraj były u mnie Ala z Anią tak posiedzieć, fajnie. Pózniej Ala jeszcze została , zaczęłyśmy rozkminiać przyszłość coś. Pomieszało mi się w bani już totalnie. Pomyśleć, że to już ostatni rok, wybór szkoły i to wszystko- tragedia.
Dobranoc , wybaczcie nie dam rady xd 

  
Możesz powiedzieć światu,
Że odchodzisz
Możesz spakować swoje rzeczy 
I rozwinąć skrzydła
Możesz powiedzieć wszystkim,
Że to koniec
Ale podczas gdy będziesz machać na pożegnanie,
Będę bliżej ciebie