środa, 20 listopada 2013

Środa

Cze cze czeeść !
Coś się ciągnie ten tydzień za bardzo ;d Siedze znowu w domu, Adamowi nie przegadasz :D Miałam dzisiaj jechać do Suchowoli do extra wróżki, ale bardzo mi sie nie chce sami niech sobie jadą xd Huhuhu , juz czuje moje kochane zaległości <3 Ja nie wiem jak to będzie ;o Dzisiaj juz dwudziesty. Jeszcze tylko 10 dni do ostatków na które nawet nie wiadomo czy pójdę  :D W każdym bądz razie , jestem pełna nadziei *.*
Póki co postanowiłam upiec placek moi mili. Mianowicie sernik, ale teraz już nie na zimno. Coś czuje, że będzie baaardzo pyszny -,- Już wymyślam cuda, bo dzis o godzinie pierwszej w nocy pozbawiłam sie całej  pracy. Umyślałam sobie porządki. Jak zaczęłam sprzątać wszędzie , wszystko to magia. Zobaczymy, pózniej może jakiś film obejrzę?
Nie mam zdjęć z wiadomych przyczyn. Oczywiście jestem totalnie nie ogarnięta- nie chcecielibyście tego widzieć :)
Najpiekniejsza Cara Delevingne ! ;c 




Tyle chciałam Ci wczoraj powiedzieć, lecz zagłuszał mnie deszcz.
Teraz jest już za pózno.
Dziś już niema Cię.