sobota, 16 listopada 2013

Sobota

Sobota .. Niedawno poszli wszyscy , bo było dosyc sporo ludzi, Co tu się nie działo ;o Myslałam , że zwariuje , jeden huk :) Szkoda , że jestem chora. Przeszłabym sie z nimi , a tak to siedzę sama , poddenerwowana i totalnie bez humoru. Ładuje mi się "Charlie St. Cloud" czy cos takiego i znów oglądamy , aczkolwiek zanim się to naładuje to naprawde zejdzie  -,-' Nudzę się .. Przydałby sie ktoś komu bym mogła teraz pomarudziiiić  <3 Oj  a byłoby troche tego . Ostatnio dosyc dużo we mnie siedzi , ale ekhm nie warto komus zaprzątać głowy . Żeby to kogoś jeszcze obchodziło :) Jak ja nie lubie zmiaan , łyysz . Tyle się pozmieniało , a człowiek się tak przyzwyczaja , to takie żalosne . No ale cóż , może to i dobrze . Czasem nie warto sie łudzić aa , jeszcze nie raz , nie dwa coś lub ktoś w nas uderzy ;)


Oho! Zaczęło się .. Już zmieniłam wystrój , ale nie mogłam się powstrzymać :3



Tak często mam ochotę wyłączyć się z tego świata. odejść, nie pozostawiając po sobie żalu. z daleka od tych kłamstw, chamstwa, zdrad i fałszu, od tych jebanych uczuć, które tak bezlitośnie ranią ludzi.